Motor

Típus 4 hengeres, 4 ütemű, 8 szelepes, vízhűtéses, OHC vezérmű szíjhajtással
Hengerek száma 4
Kenési rendszer nedves karteres
Furat x löket 74,0 x 77,0 mm
Hengerűrtartalom 1324 ccm
Kompresszió 8,9:1
Legnagyobb teljesítmény 63 LE, 6000 f/min mellett
Legnagyobb nyomaték 99 Nm, 3500 ford/min mellett
Karburátor Hitachi, kéttorkú, esőáramú
Üzemanyag ólommentes benzin
Levegőszűrő száraz, poliészter betétes

Tengelykapcsoló

Egytárcsás, száraz

Kuplungtárcsa méretei:

  • Átmérő: 190mm
  • Agyprofil: 20x22,5-20N
  • Fogszám: 20

Info: Helyettesítőnek a Samara tárcsát szokták ajánlani, de….

Fontos: a Suzuki Sj413, Samurai és a Lada Samara tárcsa között van különbség! A Samara tárcsában a bordástengelyre illeszkedő rész fogárokmélysége kisebb, ezért a Suzuki nyelestengelyen kottyanást, pontatlan illeszkedést eredményezhet! (forrás: lacikahunter) forras: lacikahunter, Somogyszob - suzuki4x4.hu






Szerelés

Samurai alapjárat képekkel illusztrált beállítási lépései. (Forrás: bbs.zuwharrie.com)

Szelephézag állítás útmutató

 
motor.txt · Utolsó módosítás: Y/m/d H:i (külső szerkesztés)
 
RSS